26/4: schitterende ski dag

27 april 2023 - Neustift im Stubaital, Oostenrijk

Onze laatste ski dag is een kadootje: strak blauwe hemel met uitzicht op de bergen vanuit slaapkamer:

DSCN4084

Boven zijn de pistes mooi geprepareerd na de vers gevallen sneeuw. Schitterend uitzicht over Alpen en Dolomieten vanaf hoogste punt van ski gebied:3200 m

DSCN4092

En er zijn maar weinig skiërs (zoekplaatje!), want alleen Nederland heeft schoolvakantie.

DSCN4085

Deze gondels gaan naar 3200 m. Jammer dat ook aan deze dag een einde komt.

Donderdag 27 april, op Alexander's verjaardag, maken we een wandeling vanuit het vakantie huis naar verderop gelegen dorpje. Uiteraard gaat dit eerst flink omhoog en na 4 km via weggetje naar het dorp. Helaas zijn alle horeca gelegenheden dicht of nog niet open (après ski vanaf 15 uur!). Met de bus terug naar Neustift en aldaar in de zon op terras een ijsje of koffie genuttigd.

Uitzicht over Stubaital tijdens klim:

IMG-20230427-WA0017

Morgenochtend gaat mijn fietstocht starten. De weersvoorspellingen zijn wat wisselvallig dus geheel droog houden zal niet lukken. De overige familieleden gaan zaterdag weer naar huis met de auto's.

1. Jan Pieter Duhen:
    27 april 2023
    Goede start morgen, hopelijk waaien de buien een beetje om je heen. Veel plezier onderweg en de groetjes aan de rest vd familie!
  2. Ton Kraaikamp:
    27 april 2023
    Mooie foto’s Jullie hebben het getroffen daar Goede reis voor diegene met de auto en jij Ronald heel veel plezier met de fiets tocht en een behouden thuiskomst 👍