Op weg naar cruiseschip Coral Princess

4 juli 2018 - Vancouver, Canada

Om 11 uur heeft Jasper ons dinsdag 3 juli met de auto naar Schiphol gebracht. Een heerlijke taxi om te beginnen. KLM, douane en veiligheidscheck waren snel gepiept. Boarden begon al vroeg dus iedereen kon zijn veel te grote handbagage rustig opbergen. Precies op tijd gingen we via de polderbaan omhoog en al snel lag de Noordzee en Texel onder ons. Boeing 700-200 bracht ons soepel over IJsland, Groenland en het lege oosten van Canada naar Vancouver. Onderweg films gekeken, muziek geluisterd en 2 maaltijden naar binnen gewerkt. Niet slecht hoor Economy, maar laat niet iets op de grond vallen want oprapen kun je vergeten:-). Ach het was zo voorbij die 9 uur vliegen.

Hernieuwd weerzien na 10 jaar met Vancouver ! Precies 10 jaar geleden eindigde hier onze reis van Calgary naar Vancouver met de jongens. Nu gaat ons feest hier weer starten. Met de taxi downtown naar hotel. In de avond nog wat door centrum gelopen in avondzon en een goed belegd broodje als derde maal gegeten. Tsja het is een lange dag zo, maar dan kom je snel door jetlag.

Heerlijk geslapen tot een uur of 5 want dan is je bioklok je wekker. Maar gewoon lekker blijven liggen en dan vroeg aan het ontbijt. De zon schijnt volop!

Relaxed gewandeld langs de oude haven en koffie op terrasje. Met een rondvaart ferry terug naar overkant en naar hotel gelopen. De benen zijn gestrekt! Nu wachten op taxi richting cruise boot in de lobby van hotel. We zullen even van de wereld zijn door gebrek aan telefoon bereik en wifi. Wij gaan in een andere wereld stappen!

1. Rene:
    5 juli 2018
    Hannie en Ronald, geniet van jullie geweldige reis!!
    Ben benieuwd naar alle belevenissen en foto's
  2. Karin:
    6 juli 2018
    Wat een mooie reis.
    Wij zijn benieuwd naar jullie boottripje :)