Weekje skiën en wandelen alweer voorbij!

29 april 2022 - Neustift im Stubaital, Oostenrijk

Afgelopen dagen zijn weer omgevlogen. Na een voorspoedige reis op zaterdag naar Neustift im Stubaital (vlakbij Brenner naar rechts) hebben we vanaf zondag 4 dagen geskied. Na een noodgedwongen "pauze" van bijna 3 jaar voelt het weer vertrouwd in dit prachtige Tiroolse dal. Gedurende deze 4 dagen hebben we allerlei weersomstandigheden en sneeuw meegemaakt: van mist met sneeuw tot stralend blauw, en dat vaak ook nog binnen een dag.

IMG-20220428-WA0009IMG-20220426-WA0009

Helaas was ik zelf nogal onfortuinlijk op maandag middag en ging hard onderuit door het uitschieten van een binding bij het doorkruisen van rand van piste met ijsblokken ipv zachte sneeuw: Ribben en pijnlijke schouder, maar ik kon nog wel (rustig!) verder skiën.

IMG_20220425_102227

Gedurende de week ging het steeds beter en bleek fietsen wel te kunnen. Donderdag en vrijdag was het stralend blauw met een schitterende zon en dus uitstekend wandelweer: Naar een leuke alm en langs snelstromende wildwater beek. Uiteraard hebben we ook genoten van de Tiroolse keuken en menige apfelstrudel genuttigd.

IMG-20220429-WA0035

IMG-20220428-WA0029

IMG_20220425_112550

Zaterdag ochtend gaat de rest van familie met de auto naar huis en vertrek ik voor fietstocht naar huis. Eerste etappe gaat richting Landeck.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jasper:
    30 april 2022
    Geniet ervan! En doe voorzichtig! 😊
  2. Gina:
    30 april 2022
    Leuk Ronald. Goede en veilige reis verder.
    Groetjes Gina