Ronald Andrea

1009
Video’s:

Over mij

Een fanatieke sportieve fietser die niet alleen fan is van spinning maar ook graag zelf buiten fietst. Dit hoeft niet altijd snel te zijn op de racefiets, maar ook heerlijk keuvelend  op een trekking fiets. Onderweg zijn, maakt je wereld zoveel groter.

Hier zijn mijn verhalen te lezen!

Over mijn reis

2024: vanuit huis te IJsselstein naar Münster, Bremen, Hamburg, Kiel (boot), Gothenburg, Oslo, Trondheim. Met mijn oudste zoon Jasper tot Hamburg, daarna weer met Jan Pieter verder.

2023: Innsbruck terug naar huis via Passau, Praag, Kassel, Millingen. Ditmaal weer met Jan Pieter vanaf Praag.

2022: Innsbruck terug naar IJsselstein via Benjaminse  route, Basel, Vogezen, Luxemburg, huis.

2021: Fietstocht van IJsselstein naar Santiago de Compostela.

2020: 4 daagse fietstocht met Jan Pieter door ZuidWest Nederland.

2019: Fietstocht van Innsbruck naar Rome samen met Jan Pieter.

2018: De Alaska expeditie ga ik met Hannie maken.

2018: Na een ski vakantie in Neustift im Stubaital (Ooostenrijk) heb ik de Reitsma route Amsterdam-Rome terug naar Nederland gefietst.

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

België, Canada, Duitsland, Estland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Verenigde Staten, Zwitserland.