Buyers Lake en de muggen

13 juli 2018 - Byers Lake, Verenigde Staten

13 juli vrijdag. Wat een enorme rust hier op camping. Alleen een enkele Alaska Railroad trein komt er langs. Fris maar met zonnetje erbij kunnen we buiten ontbijten. Onderweg naar het noorden maken we een tussenstop in talkeetna. Beetje hippie dorp aan susitna rivier maar wel gezellig druk. Vooral veel excursie kantoortjes om je te verleiden met helikopter of vliegtuig boven denali berg te vliegen. Rivier geweld is wel indrukwekkend om te zien. Onderweg nog een mooi uitzicht punt op denali maar zit gedeeltelijk in de wolken.
Bijtijds zijn we op de camping aan buyers Lake. Typische do it yourself camping met envelop en geld. Helaas stikt het van de muggen en hebben we nog geen spray. Snel maar gaan lopen rondom het meer maar ook daar weten de muggen je te vinden. We worden helemaal lek gestoken, vooral in mijn nek is het een slagveld. Wel een mooi wandelpad langs meer. Aan de overkant laat denali zich meer en meer zien. We zijn de berenspray ook vergeten dus veel zingen en "hey Bear" roepen. Na 9 km zijn we weer terug en maken Hollandse pot. Morgen naar denali National park.

1. Karin:
    18 juli 2018
    Wat een mooie camper hebben jullie.
    Heel wat anders dan de boot :)
    Nog een mooie reis.
  2. Rene:
    18 juli 2018
    Wat een beer van een camper hebben jullie,ziet er indrukwekkend uit en nog wel incl. Taart. 🤗
    Mooie foto's hoor, balen van die muggen!
    Graag nog een interieur foto van de camper!